مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-02سياسي

15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است


امام جمعه دامغان از قیام خونین 15 خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: ملت ایران در این روز یک هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان در بحث حادثه خونین 15 خرداد 42 کم رنگ شدن نام اسلام بود، ابراز کرد: 15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه با قیام 15 خرداد سال 42 پایه های اصیل انقلاب اسلامی ایران محکم شد و این قیام نشان داد مردم با روحانیت ارتباطی ناگسستنی دارند و هرگز این ارتباط قطع نخواهد شد، افزود: با حادثه 15 خرداد در سال 42 جامعه و کشورمان سطح هوشیاری سیاسی آنان افزایش پیدا کند.

امام جمعه دامغان ضمن گرامیداشت یاد شهدای قیام نیمه خرداد بیان کرد: با قیام 15 خرداد یک هزار شهید در این راه تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد.

رستمیان با بیان اینکه امام (ره) یک شخصیت عارف واصل بودند، گفت: امام (ره) شخصیتی فیلسوف و فقیه و انسان عارف بود و در دل همه مسلمانان جهان جای گرفت و نام این شخصیت ارزنده چون خورشید می درخشد.

وی در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی مقتدرانه توانست تجربه موفقی را کسب کند، گفت: نقشه دشمنان بر ایجاد فاصله بین کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است

15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است