مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-17سياسي

توسعه همکاری زیمباوه و اصفهان در حوزه انرژی و نانو تکنولوژی


ارتقاء و توسعه همکاری زیمباوه و اصفهان در حوزه انرژی و نانو تکنولوژی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورموتیزوا شامگاه شنبه در دیدار با استاندار اصفهان ضمن اشاره به ظرفیت اصفهان در حوزه تجارت، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا مذاکراتی که میان 2 کشور انجام شده به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: کمیسیون مشترک میان دو کشور ایران و زیمبابوه به میزبانی ایران برگزار و زمینه های همکاری در این کمیسیون بررسی شد.

سفیر زیمبابوه در ایران خاطرنشان کرد: ایران کشوری توسعه یافته و استان اصفهان نیز از لحاظ توسعه در ایران حرف نخست را می زند و به دنبال ارتقا و توسعه همکاری ها هستیم.

وی افزود: اصفهان در حوزه های صنعت، کشاورزی و بهداشت و درمان بسیار فعال است و تمایل داریم در این حوزه ها همکاری بیشتری با استان اصفهان داشته باشیم.

سفیر زیمبابوه در ایران اظهار کرد: استان اصفهان مرکز شرکت های دانش بنیان در ایران است از این رو تور بازدیدی در حوزه انرژی و فناوری های دانش بنیان خواهیم داشت تا اطلاعات بیشتری را در این حوزه کسب کنیم.

وی با اشاره به صنعت توریسم در استان اصفهان، گفت: کشور زیمبابوه نیز به دلیل جاذبه های توریستی متعددی که دارد مرکز توریست است و همین موضوع فصل مشترکی میان کشور زیمبابوه و اصفهان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری زیمباوه و اصفهان در حوزه انرژی و نانو تکنولوژی

توسعه همکاری زیمباوه و اصفهان در حوزه انرژی و نانو تکنولوژی