مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-14سياسي

حمایت کمیته امداد اصفهان از 2هزار زن باردار و شیرده دچار سوءتغذیه


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان امسال به 2 هزار زن نیازمند باردار و شیرده مبتلا به سوءتغذیه خدمت رسانی می کند.

- اصفهان - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان امسال به 2 هزار زن نیازمند باردار و شیرده مبتلا به سوءتغذیه خدمت رسانی می کند.

هادی بنایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سوءتغذیه مادر مهمترین علت تولد نوزاد کم وزن است، اظهار داشت: اجرای برنامه های حمایتی و ارائه سبدهای غذایی مقوی و مغذی با هدف ارتقای سطح سلامت تغذیه ای زنان باردار و شیرده دچار سوءتغذیه بی بضاعت به منظور پیشگیری از تولد نوزادان کم وزن است.

وی با بیان اینکه در این برنامه، امسال حمایت از 2 هزار زن باردار و شیرده مبتلا به سوءتغذیه قرار دارد، ادامه داد: ابتلاء به سوءتغذیه مادر باردار و شیرده با داشتن یکی از شاخصه های کمخونی، وزن کمتر از 45 کیلوگرم در قبل از بارداری، وزن گیری نامطلوب دوران بارداری براساس جدول میزان افزایش وزن، بارداری دوقلویی و بیشتر مشخص می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان کمک به بهبود تغذیه مددجویان تحت حمایت را از برنامه های اجرایی این نهاد برای ارتقاء س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد اصفهان از 2هزار زن باردار و شیرده دچار سوءتغذیه

حمایت کمیته امداد اصفهان از 2هزار زن باردار و شیرده دچار سوءتغذیه