مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-30سياسي

شورا تعللی در معرفی عضو علی البدل نداشته است


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به درخواست از فرمانداری زنجان برای معرفی عضو علی البدل به جای عضو مستعفی شورا گفت: در این بین تعللی انجام نشده و منتظر اعلام نظر کمیته تطبیق بودیم که رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورا به بررسی استعفای یکی از اعضا در جلسه قبل اشاره و اظهار کرد: طبق فرآیند قانونی، مصوبات شورا، باید در بازه زمانی 15 روزه در کمیته تطبیق مورد بررسی و اعلام نظر شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان از ارسال نامه معرفی عضو علی البدل شورای شهر زنجان بعد از تایید استعفای انسیه ابوبصیر در کمیته تطبیق به فرمانداری زنجان خبر داد و افزود: این در حالی است که برخی در فضای مجازی شورا را متهم به تعلل کرده بودند.

وی به برگزاری رویداد حکمرانی تعالی شهر در تهران با دعوت از 12 شهرداری از جمله شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: شهرداری زنجان در بین 6 شهرداری برتر در نمایشگاه ارائه دستاوردهای یکسال گذشته انتخاب و در این حوزه جزو شهرداری های پیشرو است.

در ادامه جلسه لوایح رسیده از کمیسیون ها در صحن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت انتخاب مشاور در پروژه شهیدان کریمی، اعمال تخفیف 50 درصدی در معاینه فنی برای تاکسیرانان و درخواست اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا تعللی در معرفی عضو علی البدل نداشته است

شورا تعللی در معرفی عضو علی البدل نداشته است