مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 06:302023-06-13سياسي

خیز تجاری ایران در امریکای لاتین


در سفر آیت الله رییسی به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا با هدف ارتقای سطح روابط و گسترش تعاملات، اسناد همکاری در حوزه های مختلف بین مقامات ایرانی و این سه کشور به امضا می رسد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: رییس جمهور در حالی شب گذشته وارد ونزوئلا شد که بامداد دیروز در صدر هیأتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو، عازم منطقه امریکای لاتین شده بود تا با مقامات ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا دیدار کند؛ کاراکاس اولین مقصد سفر پنج روزه آیت الله رییسی است.

آیت الله رییسی در سومین سفر خارجی خود در سال 1402 بامداد دوشنبه - 22 خرداد - با بدرقه معاون اول و برخی دیگر از مسئولان، تهران را به مقصد منطقه امریکای لاتین ترک کرده است.

این سیزدهمین سفر خارجی آیت الله رییسی در 21 ماه اخیر است.

حسین امیرعبداللهیان وزیرامور خارجه، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، جواد اوجی وزیر نفت، محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از جمله همراهان آیت الله رییسی در این سفر هستند.

در سفر آیت الله رییسی به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا با هدف ارتقای سطح روابط و گسترش تعاملات، اسناد همکاری در حوزه های مختلف بین مقامات ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز تجاری ایران در امریکای لاتین

خیز تجاری ایران در امریکای لاتین