مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-02فرهنگي

تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری چناران نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است


مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برای تکمیل شدن و به بهره برداری رسیدن نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار چناران گفت: مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برای تکمیل شدن و به بهره برداری رسیدن نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است.

محسن مه آبادی 11 خردادماه در حاشیه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع اداری، فرهنگی و هنری چناران با اشاره به اهمیت تکمیل این پروژه اظهار کرد: تکمیل این پروژه یکی از مطالبات مردمی است که امیدواریم با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر این سفر منشأ خیری برای شهرستان تلقی شود و کار نیمه تمام این پروژه فرهنگی و هنری که معطل 50 میلیارد ریال اعتبار است به اتمام برسد.

وی به فقدان سینما در چناران، اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مردم این شهرستان از داشتن سینما محروم هستند چنانچه اولین فرهنگسرای روستایی استان در روستای خرم آباد به امکانات پخش سینمایی مجهز شود، می توان از اولین سینمای این شهرستان بهره برداری کرد.

مه آبادی بیان کرد: در حال حاضر ایجاد یک دارالقرآن روستایی که نقش مهمی در توسعه فرهنگ قرآن و عترت دارد در اولویت است و در صورت کمک اعتباری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکیه بر ظرفیت های موجود در دهستان شهید پرور بقمچ، می توان به این مهم دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری چناران نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری چناران نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است