مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-03بين الملل

مسکو: در مذاکرات بین باکو و ایروان پیشرفت حاصل شده است


معاون نخست وزیر روسیه تصریح کرد که در مذاکرات کارگروه سه جانبه با جمهوری آذربایجان و ارمنستان، پیشرفت هایی در زمینه گشایش ارتباطات حمل و نقلی بین باکو و ایروان به وجود آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکسی اورچوک معاون نخست وزیر روسیه روز گذشته (جمعه) تصریح کرد که روسیه شاهد پیشرفت قابل توجهی در مسیر توافق در خصوص روش های گشایش ارتباطات حمل و نقل بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.

وی پس از نشست کارگروه سه جانبه ارمنستان، جمهوری آذربایجان و فدراسیون روسیه گفت: با رضایت، پیشرفت قابل توجهی در روش های گشایش ارتباطات حمل و نقلی بین (جمهوری) آذربایجان و ارمنستان اعلام شد.

بنابراین، تفاهم کلی در زمینه اجرای گام های ملموس در خصوص احیا و سازماندهی ارتباطات ریلی در امتداد مسیر یراسخ-جلفا-مگری-گورادیز حاصل شد .

کارگروه سه جانبه، روز گذشته دوازدهمین نشست خود را به ریاست مشترک شاخین مصطفی یف از جمهوری آذربایجان، مگر گریگوریان از ارمنستان و اورچوک از روسیه برگزار شد.

معاون نخست وزیر روسیه در ارتباط با روند مذاکرات میان نمایندگان ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: طرفین موافقت کردند که هکاری در چارچوب کارگروه سه جانبه را ادامه دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: در مذاکرات بین باکو و ایروان پیشرفت حاصل شده است

مسکو: در مذاکرات بین باکو و ایروان پیشرفت حاصل شده است