مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-29اجتماعي

خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان سنندج


شهردار سنندج از خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده ویژه معلولان برای سنندج خبر داد و گفت: به زودی هم 6 ایستگاه مناسب سازی شده در سنندج احداث می شود.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج از خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده ویژه معلولان برای سنندج خبر داد و گفت: به زودی هم 6 ایستگاه مناسب سازی شده در سنندج احداث می شود.

سیدانور رشیدی، صبح امروز دوشنبه(8 خردادماه)در جلسه مناسب سازی سنندج با عنوان اینکه مناسب سازی معابر از اولویت های اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: مناسب سازی معابر و پیاده روها و اماکن عمومی و استفاده از ظرفیت تابلوهای شهری برای اطلاع رسانی حقوق شهروندی افراد کم توان و دارای معلولیت از اولویت های اصلی مدیریت شهری است.

وی افزود: مناسب سازی و حمل و نقل عمومی از سوی مدیریت شهری با جدیت در حال پیگیری است و در همین راستا 20 دستکاه اتوبوس جدید مناسب سازی شده ویژه معلولان را هم به ناوگان شهری اضافه می کنیم.

شهردار سنندج بیان کرد: 5 دستگاه از این تعداد قبلا خریداری و با 15 دستگاه دیگر هم موافقت و سهم شهرداری نیز پرداخت شده است.

احداث 6 ایستگاه مناسب سازی شده اتوبوس در سنندج رشیدی در ادامه عنوان کرد: احداث 6 ایستگاه مناسب سازی شده با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای جامعه توانخواهان در نقاط مختلف شهر از دیگر برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان سنندج

خرید 20 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان سنندج