مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-15اقتصادي

ضرورت تسریع در اجرای پروژه های نهضت مسکن ملی کرمانشاه


استاندار کرمانشاه در دیدار رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های نهضت مسکن ملی کرمانشاه و کاهش سهم آورده متقاضیان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان و مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: باید اجرای پروژه های مسکن ملی در استان سرعت بگیرد زیرا خانه دارشدن مردم از کارهای بنیادی است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه ها از دغدغه های شبانه روزی مدیران است، افزود: در اجرای طرح های مسکن ملی باید تمامی فضاهای لازم مانند آموزشی، تفریحی، رفاهی، مذهبی و زیرساخت ها دیده و همچنین نکات لازم از لحاظ اجتماعی و فرهنگی هم رعایت شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بیان دلایل خود برای برنامه ریزی و جدیت در اجرای پروژه طرح ملی مسکن بر اساس طبقات و ارتفاع کمتر، تصریح کرد: هر چقدر که طبقات محدودتر شوند علاوه تأثیرات مثبت اجتماعی و فرهنگی در کاهش هزینه ها هم برای متقاضیان تأثیرگذار خواهد بود زیرا مردم مجبور نیستند برای ساخت پیلوت، آسانسور و مشاعات هزینه های اضافی و سنگین پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اجرای پروژه های نهضت مسکن ملی کرمانشاه

ضرورت تسریع در اجرای پروژه های نهضت مسکن ملی کرمانشاه