مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-10سياسي

انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست


سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست چرا که انقلابی بودن دامنه وسیعی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسن اسلامی صدر در جلسه با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی قزوین که با حضور رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها مشارکت و تصمیم گیری مردم است، چیزی که به ندرت در جای دیگر دنیا می توان پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین تصریح کرد: قانون اساسی در بسیاری از کشورها وجود ندارد و بسیاری از کشورها نیز تا به حال رفراندوم برگزار نکرده اند اما اساس قانون و جمهوری اسلامی براساس رفراندوم برپا شد.

  وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مشارکت مردم احزاب است، افزود: اصلی ترین دلیل وجود احزاب جلب مشارکت است؛ گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است و برای رسیدن به توسعه نیاز به احزاب قوی داریم، نیاز است که احزاب به منظور تقویت خود جلسات تبیینی، آموزشی، درون حزبی و تشکیلاتی برگزار کنند.

اسلامی صدر یادآور شد: اگرچه حزب دارای اهمیت است اما نگاه ما به افراد نگاه خارج از حزبی و مبتنی بر دو معیار انقلابی بودن و سالم بودن است؛ انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست چرا که انقلابی بودن دامنه وسیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست

انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست