مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:062023-06-15اقتصادي

18 سال انتظار، 18 ماه اقتدار


* مردم سهم پتروشیمی خود را نفروشند استاندار گلستان با اشاره به افزایش سود و سرمایه پتروشیمی گلستان بیان کرد: توصیه اکید بنده به سهامداران گلستانی این است که سهام خود را نفروشند زیرا شاهد افزایش مجدد آن خواهیم بود و در سفر دوم رییس جمهور عملیات اجرایی این پروژه آغاز و جشن بازشدن گره بزرگ این پروژه در گلستان برگزار می شود.

وی ابراز کرد: مبلغ 40 هزار میلیارد تومان به سرانه درآمد ناخالص استان افزوده می شود و بیش از 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید برای انجام و تکمیل این پروژه صرف می شود که بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ سرمایه گذاری استان گلستان است.

زنگانه گفت: این پروژه بیش از سه هزار نفر اشتغال مستقیم و بیش از دو هزار نفر اشتغال غیرمستقیم دارد که قطعا بکارگیری نیروهای بومی در اولویت ما است.

وی خاطرنشان کرد: هرجا همدلی، انسجام، وحدت، همه مدیران و حمایت بزرگانی چون آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و دیگر نخبگان و بزرگان استان در کنار هم بوده، مردم طعم شیرین توسعه و پیشرفت منطقه را به خوبی چشیده اند.

استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه معتقدیم که کارهایی که انجام شده را باید بازگو کنیم در سالگرد دولت سیزدهم در تاریخ 28 خردادماه نشست خبری با رسانه ها داشته و در آنجا اخبار خوبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 سال انتظار، 18 ماه اقتدار

18 سال انتظار، 18 ماه اقتدار