مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-19سياسي

لزوم تحقیق و تفحص درباره کشته شدن 3 کودک اهوازی در آتش سوزی


رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز با اشاره به جان باختن سه کودک در حادثه آتش سوزی در منطقه گلستان، گفت: شورای شهر اهواز باید هیات تحقیق و تفحص خارج از سازمان شهرداری تشکیل شود و بازرسی و نهادهای دیگر در این خصوص خون خواهی کنند تا ببینیم .

- ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز با اشاره به جان باختن سه کودک در حادثه آتش سوزی در منطقه گلستان، گفت: شورای شهر اهواز باید هیات تحقیق و تفحص خارج از سازمان شهرداری تشکیل شود و بازرسی و نهادهای دیگر در این خصوص خون خواهی کنند تا ببینیم چرا خون این سه طفل معصوم به زمین ریخته شده است؟ حمید دغاغله در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (29 خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حادثه آتش سوزی که ماه گذشته در منطقه گلستان اهواز رخ داد، سه فرزند این شهر کشته شدند، نه اینکه جان باختند.

در این حادثه چرا نردبان 32 متری که باید از پشت بام برای نجات جان آن ها استفاده می شد، به موقع در محل حادثه حضور پیدا نکرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دیگر شوهای تبلیغاتی اثر ندارد و آب از سرمان گذشته است؛ در هر جای دنیا اگر چنین حادثه ای رخ دهد حداقل باید مسئول سازمان و هر نهاد یا مسئولی که به آن ربط داشته باشد، تغییر می کرد اما با وجود کشته شدن سه فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقیق و تفحص درباره کشته شدن 3 کودک اهوازی در آتش سوزی

لزوم تحقیق و تفحص درباره کشته شدن 3 کودک اهوازی در آتش سوزی