مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-03بين الملل

روسیه: توافق هسته ای سئول-واشنگتن به رقابت تسلیحاتی ختم می شود


معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، توافق ایالات متحده با کره جنوبی در مورد رایزنی در خصوص مسائل برنامه ریزی هسته ای تنها به یک مسابقه تسلیحاتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه منجر خواهد شد.

- معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، توافق ایالات متحده با کره جنوبی در مورد رایزنی در خصوص مسائل برنامه ریزی هسته ای تنها به یک مسابقه تسلیحاتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آنا یوستیگنیوا معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز جمعه در جلسه شورای امنیت گفت: نظامی سازی مستمر منطقه آسیا و اقیانوسیه و تلاش های پنهانی برای ایجاد خطوط تقسیم جدید در آنجا، بر ثبات جهانی تأثیر منفی می گذارد.

نمونه دیگری برای این موضوع، توافق های اخیر آمریکا و کره جنوبی در مورد استفاده از سلاح های هسته ای است که تنها می تواند تنش را بیشتر کرده و مسابقه تسلیحاتی را برانگیزد.

پس از نشست 27 آوریل سران در واشنگتن، جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده و یون سوک یول، همتای او از کره جنوبی، توافق کردند که یک گروه مشورتی در مورد مسائل برنامه ریزی هسته ای تشکیل دهند.

طرف آمریکایی این اقدام را نشان دادن تعهد خود به آنچه بازدارندگی گسترده می خواند، یا آمادگی خود برای استفاده از نیروهایش، از جمله قوای هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: توافق هسته ای سئول-واشنگتن به رقابت تسلیحاتی ختم می شود

روسیه: توافق هسته ای سئول-واشنگتن به رقابت تسلیحاتی ختم می شود