مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-14اقتصادي

تکمیل زنجیره ارزش صنایع دستی در استان بوشهر ضروری است


بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مرکز استان برپا می شود گفت: تکمیل زنجیره ارزش صنایع دستی در استان بوشهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست با فعالان صنایع دستی استان بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت مؤثرتر از صنایع دستی خاطر نشان کرد: مشاغل خانگی و صنایع دستی با وجودی که نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارند، در ایجاد اشتغال پایدار بسیار مؤثر هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرایند توسعه صنایع دستی تسریع می شود افزود: مدیریت استان همه نوع حمایت را از تولیدکنندگان صنایع دستی انجام می دهد.

وی اضافه کرد: برخی از فعالان و کارگاه های صنایع دستی، حدود 150 زن سرپرست خانوار را شاغل کرده اند که اهمیت این حوزه را می رساند.

انعقاد تفاهم نامه دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از صنایع دستی محمدی زاده از انعقاد تفاهم نامه دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از صنایع دستی خبر داد و گفت: بهزیستی، کمیته امداد، فنی و حرفه ای و بیمه روستاییان و میراث فرهنگی و گردشگری استان، تفاهم نامه ای امضا کردند که حمایت لازم را از صنعتگران در حوزه صنایع دستی با تمام ظرفیت انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره ارزش صنایع دستی در استان بوشهر ضروری است

تکمیل زنجیره ارزش صنایع دستی در استان بوشهر ضروری است