مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-09اقتصادي

اعتبارات رونق تولید استان بوشهر ابلاغ نشده است


تامین 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید طی 2 سال از جمله مصوبه های دولت در سفر به استان بوشهر به شمار می رود که هنوز ابلاغ نشده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: تامین 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید طی 2 سال از جمله مصوبه های دولت در سفر به استان بوشهر به شمار می رود که هنوز ابلاغ نشده است.

احمد محمدی زاده جمعه 19 خرداد در نشست گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، به مصوبه تهاتر خرما استان بوشهر با میوه های گرمسیری اشاره و اظهار کرد: انتظار می رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه از هر 20 درخواست مجوز در حوزه معدن یک درخواست منجر به صدور می شود و از 7 کارخانه سیمان مصوب در استان تنها سه کارخانه فعال هستند تصریح کرد: این مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می شود.

محمدی زاده در خصوص کشتی های صید ماهیان یال اسبی در استان بوشهر افزود: هفته آینده جلسه ای با حضور استان هرمزگان و مسئولانی از مرکز در استان بوشهر برگزار و در این خصوص تصمیم گیری می شود.

استاندار بوشهر در خصوص مصوبه تهاتر خرما با میوه های گرمسیری عنوان کرد: این جزء مصوبه هایی است که هنوز به استان ابلاغ نشده و انتظار می رود با پیگیری لازم این مصوبه در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات رونق تولید استان بوشهر ابلاغ نشده است

اعتبارات رونق تولید استان بوشهر ابلاغ نشده است