مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-30حوادث

ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح بازرسی «حاسبین»


رییس بازرسی کل فراجا با اعلام اجرای طرح بازرسی «حاسبین»، هدف اصلی از اجرای طرح را ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد قرارگاه تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در پیشگیری از سرقت بیان کرد.

- ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح بازرسی حاسبین رییس بازرسی کل فراجا با اعلام اجرای طرح بازرسی حاسبین ، هدف اصلی از اجرای طرح را ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد قرارگاه تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در پیشگیری از سرقت بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه پویایی سازمان عظیم انتظامی در گرو فهم درست، اشرافیت کامل و تلاش برای اجرای موفق ماموریت های پیش بینی شده توسط کارکنان است، اظهار کرد: جامعه بازرسی فعال در مجموعه فراجا با نظارت و ارزیابی نحوه اجرای فرآیند امنیت آفرینی بر پویایی فراجا در خدمات رسانی مطلوب شتاب بیشتری می بخشد.

وی نظارت هدفمند بر اجرای دقیق تدابیر و اولویت های فرامین سازمانی از لحظه ابلاغ تا حصول نتیجه و اثربخشی را از برنامه های اصلی و مستمر بازرسی کل عنوان کرد و گفت: به منظور تحقق این مهم اجرای طرح بازرسی حاسبین در سال 1402


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح بازرسی «حاسبین»

ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح بازرسی «حاسبین»