مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-12بين الملل

تاکید شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کمک به سوریه و حفظ امنیت دریایی در منطقه


شورای همکاری خلیج فارس روز یکشنبه ضمن پرداختن به مسائل مختلف منطقه بر مواضع ثابت خود در قبال حفظ تمامیت ارضی سوریه و احترام به استقلال و حاکمیت این کشور تاکید کرد.

- شورای همکاری خلیج فارس روز یکشنبه ضمن پرداختن به مسائل مختلف منطقه بر مواضع ثابت خود در قبال حفظ تمامیت ارضی سوریه و احترام به استقلال و حاکمیت این کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، در بیانیه ای که در پایان صد و پنجاه و ششمین شورای وزیران خارجه در ریاض منتشر شد، شورا تاکید کرد که مداخله منطقه ای در امور داخلی سوریه را رد و از راه حل سیاسی برای بحران سوریه بر اساس قطعنامه های مربوطه سازمان ملل حمایت می کند.

این شورا همچنین از تلاش های گی یر پدرسن فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در این زمینه و از تلاش ها برای حفاظت از آوارگان سوری و تلاش برای بازگشت امن آنها به شهرها و روستاهایشان مطابق با استانداردهای بین المللی حمایت کرد.

بیانیه شورا به اهمیت تداوم و حمایت از همه تلاش ها با هدف کمک به سوریه برای غلبه بر بحران و نیاز به برداشتن گام های عملی و مؤثر برای حل تدریجی بحران سوریه اشاره کرد.

در این بیانیه از تصمیم وزیران اتحادیه عرب در مورد ازسرگیری حضور هیئت های دولتی سوریه در جلسات شورای اتحادیه و سازمان ها و آژانس های وابسته به آن و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کمک به سوریه و حفظ امنیت دریایی در منطقه

تاکید شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کمک به سوریه و حفظ امنیت دریایی در منطقه