مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-29فرهنگي

معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم ترین اتفاقات است


رییس دانشگاه علم وفرهنگ در مراسم رونمایی از فیلم مستند رویانتن، ضمن اشاره به حضور افراد پرآوازه از منظر علمی در بدنه جهاد دانشگاهی گفت: معرفی افراد تاثیرگذار در تمامی عرصه ها به ویژه افراد تاثیرگذار در عرصه علمی می تواند جزو مهم ترین اتفاقات باشد.

- رییس دانشگاه علم و فرهنگ در مراسم رونمایی از فیلم مستند رویانتن: معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم ترین اتفاقات است رییس دانشگاه علم وفرهنگ در مراسم رونمایی از فیلم مستند رویانتن، ضمن اشاره به حضور افراد پرآوازه از منظر علمی در بدنه جهاد دانشگاهی گفت: معرفی افراد تاثیرگذار در تمامی عرصه ها به ویژه افراد تاثیرگذار در عرصه علمی می تواند جزو مهم ترین اتفاقات باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از فیلم مستند رویانتن صبح امروز دوشنبه 8 خردادماه با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی؛ دکتر عبدالحسین شاهوردی، رییس پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی؛ دکتر مهدی باصولی، رییس و دکتر منوچهر جهانیان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ؛ همچنین کارگردان و طراح این مستند در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

فیلم مستند رویانتن ، زندگی جهادگر فقید دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم ترین اتفاقات است

معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم ترین اتفاقات است