مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-28سياسي

مطالعات بیش از یک سوم پروژه های عمرانی دقیق و به روز نیست


مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: مطالعات قراردادهای عاملیتی دقیق و به روز نیست اما بنا به اضطرار ما کار را شروع می کنیم و مطالعات آن در طول پروژه انجام می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: مطالعات قراردادهای عاملیتی دقیق و به روز نیست اما بنا به اضطرار ما کار را شروع می کنیم و مطالعات آن در طول پروژه انجام می شود.

  علیرضا صفی پور امروز 7 خرداد ماه، در نشست خبری، اظهار کرد: سال 1401 سال دانش بنیان و اشتغال آفرین بود که ما از ابتدای سال 1401 برنامه مدونی نوشتیم، واحد تحقیق و توسعه را فعال و مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به این هدف انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان عمران نیرو و بازوی توانمند اجرایی در اختیار شهرداری برای خدمت رسانی است، عنوان کرد: این سازمان محدودیت هایی دارد از جمله اینکه تنها می توانست به شهرداری خدمت رسانی کند، اما با پیگیری های بسیاری که انجام شد در 20 آذر سال 1401 مجوز گرفتیم تا به خارج از محدوده شهرداری خدمات ارائه دهیم.

صفی پور گفت: بیش از 10 میلیارد تومان وجه ریالی برای اشتغالزایی یک نفر نیاز است، اما سازمان عمران با توجه به امکانات و نیروهایی که دارد با یک میلیارد تومان می تواند برای یک نفر اشتغالزایی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات بیش از یک سوم پروژه های عمرانی دقیق و به روز نیست

مطالعات بیش از یک سوم پروژه های عمرانی دقیق و به روز نیست