مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:172023-06-17سياسي

کتابخانه شهر قلعه رییسی فقط با یک نیرو اداره می شود!


دانش آموزان و دانشجویان از کمبود نیرو در کتابخانه عمومی قلعه رییسی گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، کتابخانه ها از جمله مهم ترین مکان های برای رشد و پرورش فکری جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان هستند.

کتاب خوانی و علم آموزی مورد تاکید بزرگان دین و مقام معظم رهبری بوده که در آگاهی بخشی به افراد سهم بسزایی دارند و در اهمیت آن همین بس که رهبر معظم انقلاب همواره در سالهای اخیر در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب به اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید دارند.

مکانی که هم برای تامین کتاب های مورد نیاز روزانه افراد کاربرد دارد و هم مکانی امن برای مطالعه دانش آموزان و دانشجویان است.

مکانی که وقتی به آن ورود می کنیم اغلب دانش آموزانی هستند که برای شرکت در کنکور خود را آماده می کنند و یا دانش آموزان و دانشجویانی که خود را برای امتحانات دوره های مختلف آماده می کنند.

یکی از این کتابخانه ها در شهر قلعه رییسی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که هر ساله تعداد زیادی دانش آموزان و دانشجویان در رشته های مختلف از همین کتابخانه به جایی رسیده اند.

اما مدت زیادی است که کتابخانه عمومی قلعه رییسی با یک نیرو اداره می شود و همین کمبود نیرو سبب شده تا مشکلات زیادی برای دانش آموزان و دانشجویان و حتی برای کسانی که برای تهیه کتاب مراجعه می کنند ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شهر قلعه رییسی فقط با یک نیرو اداره می شود!

کتابخانه شهر قلعه رییسی فقط با یک نیرو اداره می شود!