مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-31سياسي

آغاز شکل گیری 200 شرکت دانش بنیان جدید در حوزه تجهیزات سلامت


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از شکل گیری حداقل 200 شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت های دانش بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد ریاست جمهوری دانش بنیان، روح الله دهقانی در سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث و در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در این نمایشگاه، از پویایی و حرکت روبه رشد شرکت های حاضر در این رویداد گفت و ادامه داد: نمایشگاه ایران هلث امسال، به اذعان شرکت کنندگان آن نسبت به سال های پیش بسیار پرشورتر و پراستقبال تر برگزار شده و شاهد اتفاقات بسیار خوبی است.

همچنین نمایشگاه امسال یک اتفاق خوب دیگر را در کنار خود دارد و آن هم بازدید نخبگان دانشگاهی و نخبگان ایرانی غیر مقیم است که در قالب برنامه همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور یا کانکت به کشور بازگشته اند و این مهم از دستاوردها، توانمندی ها و ظرفیت های همکاری شرکت های دانش بنیان مستقر در این رویداد فناورانه است.

دهقانی، از برگزاری تورهای علمی و فناوری با هدف تعامل میان نیروی انسانی نخبه و شرکت های توانمند حوزه تجهیزات پزشکی حاضر در ایران هلث خبر داد و افزود: روز گذشته بالغ بر 70 نفر از این افراد در قالب یک تور علمی و فناوری متشکل از نخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شکل گیری 200 شرکت دانش بنیان جدید در حوزه تجهیزات سلامت

آغاز شکل گیری 200 شرکت دانش بنیان جدید در حوزه تجهیزات سلامت