مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-17ورزشي

رشته تیراندازی در 6 روستای کرمانشاه راه اندازی می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از راه اندازی رشته تیراندازی در خانه های ورزش شش روستای استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از راه اندازی رشته تیراندازی در خانه های ورزش شش روستای استان خبر داد.

منوچهر حاتمی، امروز(27 خرداد) در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل ورزش و جوانان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بین مردم استان، اظهارکرد: در این راستا برنامه های مختلفی همچون توسعه ورزش همگانی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش سلامت جسم و روح مردم را بدنبال دارد و جامعه سالم هم جامعه ای با شور و نشاط خواهد بود که در مسیر توسعه گام بر می دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: به منظور تحقق این هدف، باید فضاها و امکانات ورزشی به صورت متوازن در همه نقاط استان توسعه یابد و به همان اندازه که به مناطق شهری توجه می کنیم، روی توسعه ورزش و تخصیص امکانات و تجهیزات در مناطق روستایی هم متمرکز شویم.

وی ایجاد خانه های ورزش در مناطق روستایی استان را یکی از راه های توسعه ورزش در بین مردم این مناطق عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی سالهای گذشته تعدادی از روستاهای استان دارای خانه ورزش شده اند تا ورزش هم در دل روستاها رونق پیدا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته تیراندازی در 6 روستای کرمانشاه راه اندازی می شود

رشته تیراندازی در 6 روستای کرمانشاه راه اندازی می شود