مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-08اقتصادي

ترانزیت از بندر دیّر 100 درصد رشد کرده است


رییس اداره بندر و دریانوردی دیّر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان ترانزیت از این بندر 100 درصد رشد پیدا کرده است.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره بندر و دریانوردی دیّر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان ترانزیت از این بندر 100 درصد رشد پیدا کرده است.

پورمحمد پنجشنبه 18 خرداد در حاشیه بازید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور همراه با شماری از مسئولان استان بوشهر از بندر دیّر اظهار کرد: در 2 ماهه امسال همچنین 43 هزار و 746 تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد که با توسعه زیرساخت ها انتظار می رود تا پایان سال شاهد رشد قابل توجه میزان تخلیه و بارگیری در مقایسه با سال 1401 باشیم.

وی تصریح کرد: در این بندر به عنوان کانون صادرات به کشور قطر تسهیلات ویژه ای برای تجار و بازرگانان پیش بینی شده است که امیدواریم در سایه این حمایت شاهد ارتقا روزافزون عملکرد بندر دیر باشیم.

رییس اداره بندر و دریانوردی دیّر ادامه داد: با نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به بندر دیر و چشم انداز روشن افزایش صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر، بندر دیر می تواند نقش آفرینی فعالی در این حوزه داشته باشد.

پورمحمد اظهار کرد: پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ از آبان سال گذشته عملیاتی شده و اکنون با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت از بندر دیّر 100 درصد رشد کرده است

ترانزیت از بندر دیّر 100 درصد رشد کرده است