مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:012023-05-30اقتصادي

علت افزایش قیمت تراکتور و ممنوع نبودن واردات آن به کشور


مجید رسولی عضو هیات مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی در حالی در فضای رقابتی کنونی مشغول کسب و کار و تولید است که واردات تراکتور به کشور ممنوع نیست و تعرفه واردات این محصول بین یک تا چهار درصد می باشد یعنی هر فرد به راحتی با پرداخت یک درصد از قیمت یک تراکتور می تواند آن را وارد کشور کند پس نیازی به تلاش برای رقیب تراشی برای تراکتورسازی نیست چرا که تراکتورسازان به راحتی رقیب دارد و حتی چندین تراکتورسازی در کشور مشغول تولید تراکتور در کنار این مجموعه هستند و تولیدات این گروه در فضای کاملا رقابتی آزاد مورد اقبال و درخواست کشاورزان می باشد.

وی درباره افزایش قیمت تراکتور نیز گفت: افزایش قیمت در کشور در تمام بخشها و طبیعتاً در مواد اولیه تولید تراکتور نیز اتفاق افتاده پس چطور از تراکتورسازی توقع دارند بدون افزایش قیمت به تولید خود ادامه دهد مگر امکان پذیر است؟ اگر افزایش قیمت در محصولات تولیدی این مجموعه اعمال نشود، در تامین هزینه مواد اولیه و تولید با مشکل مواجه خواهیم و عملا خطر توقف خط تولید اتفاق خواهد افتاد.

تراکتور شالیزار در راه شمال رسولی در بحث حمایت از کشاورز و کشاورزی تاکید کرد: تراکتورسازی به نوبه خود و با تمام توان از کشاورز و مشتری خود حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش قیمت تراکتور و ممنوع نبودن واردات آن به کشور

علت افزایش قیمت تراکتور و ممنوع نبودن واردات آن به کشور