مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-06سياسي

جهاد تبلیغ فرزندآوری در گیلان به راه بیفتد


استاندار گیلان با بیان اینکه جهاد تبلیغ برای فرزندآوری به راه بیفتد، گفت: کلیه دستگاه ها و ادارات بخشی از ورودی سازمان خود را به تبلیغ جمعیت اختصاص دهند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه جهاد تبلیغ برای فرزندآوری به راه بیفتد، گفت: کلیه دستگاه ها و ادارات بخشی از ورودی سازمان خود را به تبلیغ جمعیت اختصاص دهند.

اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد جوانی جمعیت و خانواده استان گیلان که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی در حوزه فرزندآوری، اظهار کرد: باید جهاد تبلیغ را در استان گیلان راه اندازی کنیم و همه دستگاه ها و سازمان ها و نهادهای فرهنگی باید جامعه هدف را مشخص کنند.

وی خواستار تولید محتوای تبلیغی توسط دستگاه های فرهنگی و علمی و پژوهشی شد و افزود: شهرداری ها مسئولیت سنگینی در حوزه تبلیغ جمعیت و فرزندآوری دارند؛ همچنین کلیه دستگاه ها و ادارات بخشی از ورودی سازمان خود را به تبلیغ جمعیت اختصاص دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بارها اعلام کردم زنگ خطر جمعیت به صدا در آمده است، گفت: اگر روند کاهش جمعیت ادامه پیدا کند، تا چند سال آینده دیگر نیروی مولد نخواهیم داشت.

عباسی با اشاره به کمبود نیروی کار در بخش های کشاورزی و ساختمان سازی، اضافه کرد: متاسفانه شاهد استفاده از نیروی کار مهاجر غیر ایرانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبلیغ فرزندآوری در گیلان به راه بیفتد

جهاد تبلیغ فرزندآوری در گیلان به راه بیفتد