مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-08سياسي

حسینی: مروجان دوگانه سازی میدان و دیپلماسی نمی توانند در اراده ملت تزلزل ایجاد کنند


کسانی که در برابر غرب احساس خودباختگی می کنند و در دوران مسئولیت با ایجاد دوگانه ناصواب میدان و دیپلماسی به مصالح ملی آسیب زدند امروز نمی توانند در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس در مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله صالحی مازندرانی، شهید آیت الله سلیمانی و شهید عبدالوهاب قاسمی اظهار داشت: امروز مردم ایران با خودباوری و اتکاء به توانمندی های داخلی در بسیاری از عرصه های علمی، فناوری، صنعتی و دفاعی پیشتاز هستند، آخرین نمونه از دستاوردهای قابل توجه آزمایش ابر موشک هایپرسونیک فتاح است که موجب اعجاب و خشم دشمنان نظام اسلامی شده است.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: ملت ایران با اعتماد به نفس و خودباوری ضمن خنثی کردن توطئه ها و تحریم های دشمنان، مسیر عزت و اقتدار را طی می کند و دستاوردها و موفقیت های چشم گیری رقم زده است.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: اخیراً یکی از سیاسیون دولت قبل گفته است: باید به اندازه توانایی ها آرزو کنیم قطعا اگر چنین حرف هایی مبنا قرار می گرفت، با امکانات اندک امام و مبارزان هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و استمرار نمی یافت و در جنگ تحمیلی که در آن ائتلاف نانوشته ای بین قدرت های جهانی وجود داشت به پیروزی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: مروجان دوگانه سازی میدان و دیپلماسی نمی توانند در اراده ملت تزلزل ایجاد کنند

حسینی: مروجان دوگانه سازی میدان و دیپلماسی نمی توانند در اراده ملت تزلزل ایجاد کنند