مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-19سياسي

12 هزار مگاوات ناترازی داریم/مشکلی برای تامین آب تهران نداریم


در حال حاضر 12 هزار مگاوات ناترازی داریم که اگر برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت دقیق اجرایی شود، مشکلات و موانع ما به حداقل کاهش پیدا می کند.

- وزیر نیرو گفت: در حال حاضر 12 هزار مگاوات ناترازی داریم که اگر برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت دقیق اجرایی شود، مشکلات و موانع ما به حداقل کاهش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا که آیا پیش بینی خاموشی برنامه ریزی شده صورت گرفته است؟ اظهار کرد: خاموشی بستگی به همکاری مردم دارد.

اگر همکاری مشترکان مانند سال گذشته یا خرداد باشد سعی می کنیم کمترین مشکل را داشته باشیم و به نحو مطلوب کار را اداره کنیم.

وی افزود: البته در بخش صنایع مصرف نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که از نظر ما خبر خوبی است.

کارخانه های کوچک با هیچ گونه محدودیتی مواجه نشده اند و واحدهای مستقر در شهرک ها نیز تنها یک روز مدیریت مصرف برای آنها اعمال می شود که می توانند به ازای آن در روزهای تعطیل تولید داشته باشند.

وزیر نیرو با بیان اینکه در بخش واحدهای بزرگ نیز فقط در ساعات اوج مصرف می بایست مدیریت مصرف صورت گیرد و آنها در ساعت غیراوج می توانند مصرف برق داشته باشند و برنامه های تولیدی خود را پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار مگاوات ناترازی داریم/مشکلی برای تامین آب تهران نداریم

12 هزار مگاوات ناترازی داریم/مشکلی برای تامین آب تهران نداریم