مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 06:452023-05-29سياسي

عفاف و حجاب راهبرد و مطالبه ملی ‏


بی گمان در بررسی نقش تاثیرگذار فرهنگ عفاف و حجاب، در پیشبرد نهضت خروشان انقلاب اسلامی، باید اذعان کرد که این مقوله اساسی، پیشرانِ تحول در عرصه فرهنگی، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی عفاف و حجاب به عنوان راهبرد موثر در پیشبرد اهداف محوری انقلاب اسلامی شناخته می شود که اکنون با پشتیبانی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی مورد هجمه و خدشه قرار گرفته است.

بی گمان در بررسی نقش تاثیرگذار فرهنگ عفاف و حجاب، در پیشبرد نهضت خروشان انقلاب اسلامی، باید اذعان کرد که این مقوله اساسی، پیشرانِ تحول در عرصه فرهنگی بوده که نتیجه موثر آن در تحکیم بنیان های فکری و فرهنگی جامعه، به ویژه استحکام بنیان خانواده و نیز تنظیم و ارائه انگاره های معنوی، حائز اهمیت و غیرقابل انکار است.

  در چرایی چالش ایجاد شده در حوزه عفاف و حجاب، اما نقش فضای مجازیِ ولنگار و رهاشده را که مدیریت آن دست دشمنان و معاندان آن سوی مرزهاست، نباید به عنوان واقعیت انکارناپذیر در این عرصه نادیده انگاشت؛ چرا که خسارت های عظیم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن ملموس و قابل مشاهده است.

مع الاسف در این میان، نقش و حضور برخی از مسؤولان و دولت های بی اراده و فاقد روحیه انقلابی و جهادی که اساسا دغدغه ای برای ترویج فرهنگ آرمانی اسلامی و دینی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب راهبرد و مطالبه ملی ‏

عفاف و حجاب راهبرد و مطالبه ملی ‏