مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-13ورزشي

توت، شیرینِ خیابان های شهر اصفهان


توت با وجود اندازه کوچکش، فواید زیادی برای سلامتی دارد و این فواید در توت های رنگی مثل شاه توت چندین برابر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  شیرینِ خیابان های شهر اصفهان میراثی کهنسال است که این روزها سخن از بودن یا نبودنش بسیار است.

فصل بهار برای اهالی اصفهان با طعم میوه توت هم شیرین است و هم خاطره انگیز، درختی که هم سایه سارش خنکای شهر است و هم از آن خوشمزه های دوست داشتنی که طرفدارانش هم کم نیستند.

خیلی ها هم که هم وقت دارند و هم حوصله اش را خانوادگی سری  به  حاشیه شهر می زنند و با تکان دادن درختان توت دستِ پُر به خانه بر می گردند.

اما وجود این میوه شیرین در دلِ شهر اصفهان هم موافقانی دارد و هم مخالفانی، عده ای معتقدند  این میوه زمان برداشت، شهر را نازیبا می کند و محیط زیست را هم آلوده و از طرفی خوردن توت های شهر با توجه به وجود آلاینده های سطح شهر برای سلامتی شهروندان هم می تواند مضر باشد اما موافقان می گویند به کاشت و برداشت درخت توت می توان به عنوان یک فرصت نگاه کرد.

  توت، میوه کوچکِ پرخاصیت توت با وجود اندازه کوچکش، فواید زیادی برای سلامتی دارد و این فواید در توت های رنگی مثل شاه توت چندین برابر است و به گفته دکتر محمد حسین انتظاری استاد دانشگاه و متخصص تغذیه  از جمله خواص توت به ویژه توت های رنگی می توان به  ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توت، شیرینِ خیابان های شهر اصفهان

توت، شیرینِ خیابان های شهر اصفهان