مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-06اقتصادي

12 فروشگاه بزرگ آزادشهر به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند


12 فروشگاه بزرگ در شهرستان به سیستم کالابرگ متصل و این فروشگاه ها در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح دوشنبه جلسه هماهنگی اجرای طرح سراسری کالا برگ الکترونیکی در شهرستان آزادشهر به ریاست سید جواد کریمی فرماندار و با حضور خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار، و رفاه اجتماعی گلستان و اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار آزادشهر در خصوص کالابرگ الکترونیک با اشاره به اینکه کالابرگ اقدام دولت برای بهبود و حمایت وضعیت معیشتی و تقویت سلامت غذایی مردم است گفت: دولت نگاه ویژه ای به معیشت مردم دارد و تلاش کرده تا به رفاه مردم آسیب وارد نشود و اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت بنیه اقتصادی مردم قابل توجه است.

سید جواد کریمی افزود: این طرح برای شهروندانی که یارانه دریافت می کنند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می توانند به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به میزان اعتبار استفاده شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروشگاه بزرگ آزادشهر به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

12 فروشگاه بزرگ آزادشهر به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند