مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-20اقتصادي

طرح ویژه نظارتی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح ویژه نظارتی در اعیاد غدیر تا قربان گفت: اکنون هیچ مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز استان نداریم و برنامه ریزی ها در حال انجام است تا با توجه به کاهش تولید مرغ در تیر ماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی  امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار و کمیته مشترک تنظیم بازار استان اظهارداشت: 278 تن سهمیه شکر و برنج تنظیم بازار به این استان اختصاص یافته که به تدریج توزیع می شود.

وی افزود: از این مقدار 98 تن شکر خانوار و 180 تن برنج هندی است که پس از مشخص شدن برش شهرستانی از شنبه هفته آینده در استان توزیع می شود.

وی گفت: هر کیلوگرم برنج هندی 35 هزار تومان و هر کیلوگرم شکر نیز با قیمت 28 هزار تومان عرضه خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح ویژه نظارتی در اعیاد غدیر تا قربان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز استان نداریم و برنامه ریزی ها در حال انجام است تا با توجه به کاهش تولید مرغ در تیر ماه، دچار مشکل نشویم.

اشرفی با ذکر این نکته که با خروج غیرقانونی مرغ از استان برخوردهای جدی خواهیم داشت، متذکر شد: مرغ به دلیل اختلاف قیمت در خراسان جنوبی با استان های همجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه نظارتی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی

طرح ویژه نظارتی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی