مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-02اقتصادي

توانمندی های جدید در فن بازار پوشاک شناسایی شده است


سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران از شناسایی توانمندی های جدید پوشاک مشاغل در بستر جشنواره و فن بازار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا یوسفی مهر پیش ازظهر جمعه در حاشیه بازدید از جشنواره فن بازار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد شناسایی و دعوت از تولیدکنندگان گمنام نقش مؤثری را برای ظهور استعدادهای مغفول مانده در حوزه پوشاک مشاغل ایفا می کند.

وی افزود: استان مازندران از مزیت خوبی در زمینه طراحی و دوخت پوشاک برخوردار است و بیشترین تعداد سرانه دانشجویان پوشاک را به خود اختصاص داده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: طراحی لباس مشاغل به منظور نظم و اعتبار بخشیدن به محل کار انجام می شود و طراحی این گونه لباس ها سبب تمایز مشاغل شده و نظم در کار را به کارکنان القا می کند.

یوسفی مهر، گفت: در این جشنواره درنظر داریم ظرفیت های تولید پوشاک مشاغل استان را برای مخاطبین خاص و عموم مردم به معرض نمایش قرار دهیم.

وی ادامه داد: اولین جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل مازندران، با حضور بیش از 30 تولیدکننده پوشاک مشاغل و لباس فرم که از 10 تا 12 خردادماه در سالن کوثر شهرداری آمل درحال برگزاری است، فرصتی مغتنمی برای شرکت های صنعتی و ادارات و بانک ها برای تهیه لباس کار و فرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های جدید در فن بازار پوشاک شناسایی شده است

توانمندی های جدید در فن بازار پوشاک شناسایی شده است