مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-28اقتصادي

نخبه دهه هشتادی، موفق به دریافت مجوز کارخانه تولید قطعات خودرو در مازندران شد


دانشجوی مخترع بهشهری با اعلام اینکه از سال 1401 تصمیم به احداث کارخانه تولید قطعات در یکی از شهرستان های استان مازندران را گرفتم، گفت: با جدیت تمام مسیر پر پیچ وخم را طی و سرانجام تمام مجوزهای لازم را جهت احداث این طرح تولیدی دریافت کردم.

- ایسنا/مازندران دانشجوی مخترع بهشهری با اعلام اینکه از سال 1401 تصمیم به احداث کارخانه تولید قطعات در یکی از شهرستان های استان مازندران را گرفتم، گفت: با جدیت تمام مسیر پر پیچ وخم را طی و سرانجام تمام مجوزهای لازم را جهت احداث این طرح تولیدی دریافت کردم.

علی محسنی دانشجوی نخبه و مخترع مازندرانی با 21 سال سن توانسته اختراعات متعددی در زمینه قطعه سازی خودرو به نام خود ثبت کند.

این جوان بهشهری که متولد22 آبان ماه 1381است از دوران کودکی علاقه مند به خودرو سازی و قطعه سازی بوده است اکنون در رشته مهندسی مکانیک به تحصیل دانشگاهی مشغول است.

محسنی در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه چندین اختراع در زمینه ی طراحی و تولید قطعات خودرو را به نام خود به ثبت رسانده است، می گوید: با توجه به اختراعاتی که داشتم در سال 1398شرکت تخصصی را ثبت کرده و در حال حاضر به فعالیت خود در زمینه اختراعات و نوآوری های صنایع خودرو سازی می پردازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه دهه هشتادی، موفق به دریافت مجوز کارخانه تولید قطعات خودرو در مازندران شد

نخبه دهه هشتادی، موفق به دریافت مجوز کارخانه تولید قطعات خودرو در مازندران شد