مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-13پزشكي

برخورد جدی با مداخله گران در امور پزشکی


معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به نظارت های مستمر و روتین ادارات نظارت بر درمان، از برخورد جدی با مداخله گران امور پزشکی و دریافت کنندگان وجوه غیرمتعارف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید کریمی، در نشست مشترک ادارات نظارت بر امور درمان دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران و البرز، افزود: نظارت وظیفه ای مهم، حیاتی و حاکمیتی است و نیازمند توجه جدی است.

وی ادامه داد: علاوه بر نظارت های مستمر و روتین ادارات نظارت بر درمان دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان تهران، براساس تصمیم گیری های صورت گرفته، مقرر شده که ادارات زیر مجموعه این سه دانشگاه به صورت ضربتی و با همکاری با یکدیگر از بیمارستان های محدوده هر دانشگاه بازدید کنند.

کریمی گفت: بررسی دریافت های خارج از تعرفه و غیر متعارف، دریافت های خارج از صندوق بیمارستان ها و مراکز درمانی، مداخله افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی، ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان برای تهیه ملزومات، انجام سقط های غیرقانونی و سایر موارد، از جمله موارد مهم و مورد توجه در نظارت بر مراکز درمانی است و در برخورد با این افراد هیچگونه مسامحه ای وجود نداشته و موارد به صورت جدی بررسی می شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در قرارگاه نظارت بر سلامت که به صورت هفتگی در محل معاونت درمان برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مداخله گران در امور پزشکی

برخورد جدی با مداخله گران در امور پزشکی