مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-01سياسي

اعتقاد واقعی به تقریب و تعامل عملی لازمه تحقق تقریب مذاهب اسلامی


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:باید خودمان اهل تقریب باشیم چرا که تنها بیان شعار کافی نیست و باید به آن اعتقاد داشته و در همان راستا گام برداریم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:باید خودمان اهل تقریب باشیم چرا که تنها بیان شعار کافی نیست و باید به آن اعتقاد داشته و در همان راستا گام برداریم.

آیت الله مصطفی محامی در مراسم بزرگراشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی و پنجمین نشست سراسری مسئولین دفاتر تقریب دانشگاه آزاد استان ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی عنوان کرد: تقریب به معنای تاکید بر مواضع مشترک و تعامل جهت دستیابی به اهداف مشترک است.

امام جمعه زاهدان ضرورت تقریب را عقلی و نقلی دانست و افزود: خداوند متعال به پیامبر خود دستور می دهد که تاکید بر نقاط مشترک را در خصوص سایر ادیان عمل کند و چنین چیزی در فرمایشات و سنت و سیره پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) قابل مشاهده است که این یک مسئله عقلی است و عقل حکم می کند انسان در برابر دشمن خود جبهه متحدی را تشکیل و تقویت کند و اگر خداوند متعال امت اسلامی را امت واحده خوانده همه باید در این جهت نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد واقعی به تقریب و تعامل عملی لازمه تحقق تقریب مذاهب اسلامی

اعتقاد واقعی به تقریب و تعامل عملی لازمه تحقق تقریب مذاهب اسلامی