مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-03سياسي

مادر شهیدان خیراله نژاد آسمانی شد


مادر شهیدان محمدامین، فاطمه و مریم خیراله نژاد از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان آسمانی شد و میهمان فرزندان شهیدش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مادر شهیدان محمدامین، فاطمه و مریم خیراله نژاد از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

زنده یاد عصمت توکلی مادر شهیدان محمدامین، فاطمه و مریم خیراله نژاد از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان بود پس از 37 سال فراق، به وصال آنها نایل آمد و همنشین فرزندان شهیدش در قرب الهی شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده یاد عصمت توکلی مادر شهیدان محمدامین، فاطمه و مریم خیراله نژاد روز یکشنبه 14 خرداد ماه سال 1402 از ساعت 9 صبح در قطعه والدین شهدای در بهشت آباد اهواز برگزار می شود که جمعی از مسئولان و خانواده های شاهد و ایثارگر در این آیین شرکت می کنند.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی زنده یاد عصمت توکلی مادر شهیدان محمدامین، فاطمه و مریم خیراله نژاد را به خانواده داغدار این شهیدان عزیز تسلیت گفت.

شهیده مریم خیراله نژاد در سال 1357 چشم به جهان گشود، شهید محمد امین خیراله نژاد نیز در سال 1358 به دنیا آمد و شهیده فاطمه خیراله نژاد نیز سال 1363 در شوشتر متولد شد که در تاریخ 22 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان خیراله نژاد آسمانی شد

مادر شهیدان خیراله نژاد آسمانی شد