مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-11سياسي

تشریح اهداف کارخانه های نوآوری کشور با محوریت امیدآفرینی و عدالت اجتماعی


دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری، ایجاد شبکه عارضه یابی صنعتی، تشکیل شبکه یکپارچه کارخانه های نوآوری با رویکرد عدالت اجتماعی و برگزاری جوایز استانی نوآوری از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه های نوآوری کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صدری مهر با اشاره به نشست مدیران کارخانه های نوآوری سراسر کشور که به میزبانی کارخانه نوآوری البرز برگزار می شود، افزود: چند موضوع در دستور کار این نشست قرار گرفته است.

از جمله، تدوین نظامنامه جایزه های استانی نوآوری که محور و متولی برگزاری آنها کارخانه های نوآوری خواهند بود و این موضوع می تواند مقدمه ای برای رویدادهای ملی باشد.

موضوع دوم، ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری است که کارخانه های نوآوری در سراسر کشور گام هایی مثبتی در این زمینه برداشته اند و در این نشست نیز به این موضوع خواهند پرداخت.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعات این نشست، ایجاد شبکه عارضه یابی صنعت با رویکرد فناوری و نوآوری است که توسط کارخانه های نوآوری هر استان انجام خواهد شد و تمامی ظرفیت کارخانه های نوآوری در کشور، برای حل این معضلات تقویت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف کارخانه های نوآوری کشور با محوریت امیدآفرینی و عدالت اجتماعی

تشریح اهداف کارخانه های نوآوری کشور با محوریت امیدآفرینی و عدالت اجتماعی