مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-01سياسي

برگزاری سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه ای و فضای مجازی در البرز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سلسله نشست های تخصصی «سواد رسانه ای و فضای مجازی» در اوایل تیرماه سال جاری با حضور اساتید برجسته در این استان برگزار می شود.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه ای و فضای مجازی در اوایل تیرماه سال جاری با حضور اساتید برجسته در این استان برگزار می شود.

سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت و اهمیت مهارت سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی و سواد رسانه فرمودند: قوی شدن در فضای مجازی برای کشور حیاتی است و قوی شدن کشور جزو هدف های ما است.

امروز در همه دنیا فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان ها است، بنابراین سواد رسانه از ضروریات امروز جامعه و از همه مهم تر اهالی رسانه و اهل قلم است.

وی در همین راستا بر اهمیت طرح سلسله نشست های سواد رسانه در جامعه نیز تاکید کرد و گفت: توسعه دانش و سواد رسانه و فرهنگ سازی در استفاده از فضای مجازی، باید در بستر سالم و با رعایت و تحقّق استانداردهای لازم صورت گیرد.

جابری انصاری فراگیری مهارت ها و سواد رسانه ای را برای بالا بردن سطح آگاهی جامعه الزامی دانست و تصریح کرد: از آنجا که امروز سنگر اصلی تبین و تبلیغ، عرصه فضای مجازی است، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه ای و فضای مجازی در البرز

برگزاری سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه ای و فضای مجازی در البرز