مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-02سياسي

نماز جماعت مقابل ساختمان مرکز اسلامی انگلیس در پی بستن آن (فیلم)


مرکز اسلامی انگلیس، زیر نظر دفتر رهبری معظم انقلاب اسلامی اداره و مدیر آن، با حکم رهبر ایران برگزیده می شود.

این مرکز در جریان ناآرامی های ماه های گذشته در ایران، - در این بیانیه همچنین، نهاد دولتی ناظر بر خیریه ها در انگلیس به ادامه انتقام از مراکز اسلامی و محل های اجتماع وعبادت مسلمان متهم شده است که به طور ناعادلانه مراکز اجتماع مسلمانان را هدف قرار داده و صدد مجازات انان است.

بیستم اردیبهشت امسال، نهاد ناظر بر خیریه ها در انگلیس راسا هیئت امنای مرکز اسلامی انگلیس را برکنار و خانم، اما مودی را برای اداره این مرکز به ان تحمیل کرد که اعلام شد در پی کارزاری با انگیزه سیاسی علیه مرکز اسلامی انگلیس و با فشار مخالفان عمدتاً سکولاریست دولت ایران و نمایندگان متخاصم پارلمان انگلیس انجام شد.

در این بیانیه تعیین مدیر غیر مسلمان با اختیارات ویژه که از برنامه ها و نیاز های جوامع اسلامی در انگلیس بی اطلاع است برای یک مرکز اسلامی، ناشی از درک نادرست کمیسیون ناظر بر خیریه ها و ناتوانی ان در تامین منافع جامعه مسلمانان دراین کشور ارزیابی شده است.

انان بهانه خود را محور فعالیت ها و اظهارات متولیان مرکز اعلام کردند و همزمان با تصمیم به دست گرفتن مدیریت مرکز اسلامی انگلیس توسط نهاد دولتی انگلیس، تام توگندهات معاون امنیتی وزیر کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جماعت مقابل ساختمان مرکز اسلامی انگلیس در پی بستن آن (فیلم)

نماز جماعت مقابل ساختمان مرکز اسلامی انگلیس در پی بستن آن (فیلم)