مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-21سياسي

ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی است، گفت: سه هزار و 800 نفر در راه مبارزه با موادمخدر شهید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئولان و کارکنان ستاد مبارزه با موادمخدر در دومین روز از هفته مبارزه با موادمخدر با شعار میثاق با ولایت، تلاش جهادی، مبارزه همه جانبه با موادمخدر با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

علیرضا کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد در آیین این مراسم، ضمن درود و ادای احترام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سه هزار و 800 شهید مبارزه با موادمخدر گفت: امام، پرچم دار یک انقلاب ماندگار در تاریخ دنیا بود و وقتی زندگی ایشان را در عرصه های مختلف بررسی می کنیم، در همه حال، بی نظیر بود.

وی افزود: دستاوردهای بسیار ارزشمندی را امام برای دنیا تبیین کردند و از منظر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و آسیب شناسی می توان بیانات و وصایای ایشان را بررسی کرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد بیان کرد: یکی از عرصه هایی که امام دغدغه مندانه ورود پیدا کردند و فرمایشات راهبردی را مطرح نمودند که برای ما راهگشا بود، مبارزه با موادمخدر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی

ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی