مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-04سياسي

مکتب امام (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است


معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مکتب امام (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است و بر همین اساس مردم تبعیض را برنمی تابند.

- تایباد - معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مکتب امام (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است و بر همین اساس مردم تبعیض را برنمی تابند.

به گزارش، مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان تایباد در محل مسجد جامع امام صادق (ع) این شهر برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم رسول سنایی راد پیش از شهر یکشنبه در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی (ره) حاصل تربیت معنوی و دینی است که این تربیت را در جای جای فعالیت های سیاسی، اجتماعی به کار برده است؛ پدر بزرگوار ایشان دنیا را در خدمت دین می دانست.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: امام خمینی (ره) سیاست را در میدان عمل فرا گرفت و به کار برد و از سیاست مردان شجاع را ستایش می کرد، از جمله شهید مدرس که ایشان را همیشه می ستود؛ امام (ره) یک عارف بزرگ و هم یک مبارز بزرگ بود و در اوج مهربانی، قاطع بود.

وی با بیان این که امام راحل جمهوریت را با اسلامیت تلفیق کرد و در رفتار، چه قبل و چه پس از انقلاب، مردمی زیستن را تجلی داد، خاطرنشان کرد: دیدن این سبک زندگی برای مردم و سیاسیان جالب توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است

مکتب امام (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است