مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-28اقتصادي

کدورت آب شرب شهرکرد برطرف شد/ تامین آب از مسیر دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، سیداعتضاد مقیمی، از رفع کدورت آب شرب شهرکرد خبر داد و گفت: طی روز های گذشته آب چشمه کوهرنگ به دلایلی، - مقیمی با اشاره به رفع کدورت آب شرب شهرکرد، گفت: میزان کدورت آب چشمه کوهرنگ با انتقال آب به تصفیه خانه ای در 15 کیلومتری شهرکرد و به کارگیری تمهیدات لازم کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، سیداعتضاد مقیمی، از رفع کدورت آب شرب شهرکرد خبر داد و گفت: طی روز های گذشته آب چشمه کوهرنگ به دلایلی، چون ریزش جداره های آهکی چشمه، دچار کدورت شد، بر این اساس به منظور تأمین آب شرب سالم و پایدار از مسیر های دیگر آب شرب مورد نیاز این شهر تأمین شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در این زمینه افزود: میزان کدورت آب چشمه کوهرنگ با انتقال آب به تصفیه خانه ای در 15 کیلومتری شهرکرد و به کارگیری تمهیدات لازم کاهش یافت.

وی با بیان اینکه کدورت آب چشمه ها به دلایل مختلف اعم از تغییرات اقلیمی و طبیعی به طور معمول هر ساله در مناطق مختلف کشور رخ می دهد، اضافه کرد: در چنین شرایطی با بهره‎مندی از سایر امکانات تلاش می شود آب شرب سالم و مورد نیاز مردم تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدورت آب شرب شهرکرد برطرف شد/ تامین آب از مسیر دیگر

کدورت آب شرب شهرکرد برطرف شد/ تامین آب از مسیر دیگر