مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-10سياسي

نشست های تبیینی حجاب و عفاف برای جوانان در پیاده راه بوعلی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی - اسلامی خبر داد و گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف از حجت الاسلام شهاب مرادی دعوت شده نشست های حجاب و عفاف در پیاده راه بوعلی برگزار کنیم.

- مسعود ویژه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه وزارت ارشاد همسو با دستگاه های مرتبط در امر ترویج حجاب و عفاف فعال است اظهار کرد: طبق دستورالعملی که برای برنامه های فرهنگی پیش بینی شده و طبق قانون باید همه هنرمندان هنجارها و حجاب را رعایت کنند.

  وی با تاکید بر اینکه به هنرمندانی که در برنامه های فرهنگی هستند تذکر لازم در زمینه رعایت حجاب صورت می گیرد افزود: متولیان فرهنگی باید از حضور افرادی که کشف حجاب می کنند در برنامه های فرهنگی ممانعت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تاکید بر اینکه مجموعه اقدامات مختلفی برای ترویج حجاب و عفاف داریم گفت: یکی از اقدامات نمایشگاه و جشنواره مد و لباس است که سال گذشته نمایشگاه مد و لباس را با عنوان ایرانی اسلامی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه اولین دوره این نمایشگاه  از همدان شروع و کشوری شد خاطرنشان کرد: پس از همدان در 20 استان این اقدام انجام شد و 21 تیرماه همزمان با هفته حجاب و عفاف دومین نمایشگاه هم قرار است، برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های تبیینی حجاب و عفاف برای جوانان در پیاده راه بوعلی برگزار می شود

نشست های تبیینی حجاب و عفاف برای جوانان در پیاده راه بوعلی برگزار می شود