مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-01سياسي

مازندران هاب گردشگری سلامت شد/ راه اندازی خط پروازی رامسر - عمان


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از برگزاری اولین تور گردشگری سلامت کشورهای عربی به مازندران در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی تور گردشگری سلامت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی گفت: اولین تور گردشگران عربی از کشور عمان روز 22 خرداد ماه جاری به مقصد رامسر اجرایی خواهد شد و140 مسافر از گردشگران کشور عمان مستقیم از مسقط وارد رامسر خواهند شد.

معاون استاندار مازندران برگزاری تورهای گردشگری را فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه های طبیعی و اقلیمی این استان دانست وافزود: با هدف معرفی جاذبه ها و قابلیت های ممتاز گردشگری مازندران بسته های فرهنگی بین گردشگران خارجی توزیع خواهد شد.

سلگی با اشاره به قابلیت های مازندران در راه اندازی توریست سلامت یادآور شد: با توجه به رغبت گردشگران کشورهای عربی برای انجام اقدامات درمانی در کشورمان این آمادگی در بخش سلامت مازندران وجود دارد و امکانات استان در این زمینه قابل گسترش است.

معاون استاندار مازندران گفت: با پیگیری استاندار مازندران و موافقت وزیر راه و شهرسازی توسعه فرودگاه رامسر که نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی بویژه کشورهای عربی دارد، توسعه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران هاب گردشگری سلامت شد/ راه اندازی خط پروازی رامسر - عمان

مازندران هاب گردشگری سلامت شد/ راه اندازی خط پروازی رامسر - عمان