مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-14سياسي

ایجاد شهرک تخصصی مس ایران در ورزقان


مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: شهرک تخصصی مس ایران در 200 هکتار ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معبود عباس زاده امشب در گفت و گو با خبرنگاران پس از اعلام تشکیل شرکت مس آذربایجان توسط رییس جمهور در سفر دوم استانی، اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری اتفاق مبارکی برای استان بود چرا که آرزوی دیرینه مردم و بخش خصوصی استان در زمینه تشکیل شرکت مس آذربایجان محقق شد.

وی با بیان اینکه تنها هشت تا 9 درصد اکتشافات در بزرگ ترین معدن مس کشور و خاورمیانه صورت گرفته، افزود: باید در زمینه اکتشافات بیش از پیش اقدام صورت گیرد و با تلاش های صورت گرفته در این زمینه، خبرهای خوشی در مورد ذخایر این معدن در روزهای آینده منتشر می شود.

عباس زاده اضافه کرد: حوزه اکتشافات ارتباط مستقیمی با تجهیزات معدنی که در حال حاضر به 20 دستگاه مالکیتی ارتقا یافته و همچنین آزمایشگاه جامع معدنی دارد که خوشبختانه در این زمینه در معدن مس سونگون کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به رغم ظرفیت های بالا در این معدن، در زمینه تولید وضعیت خوبی در معدن وجود نداشت، گفت: باید ظرفیت این معدن را باور کرده و برای دستیابی به 400 هزار تن کاتد مس در این معدن تلاش و برنامه ریزی جامع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک تخصصی مس ایران در ورزقان

ایجاد شهرک تخصصی مس ایران در ورزقان