مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-12سياسي

ثبت نام صدور و تمدید پروانه موکب های اربعین 1402 آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید نامجو رییس قرارگاه اربعین حسینی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: علاقه مندان به برپایی موکب و مسئولان مواکبی که سال های گذشته پروانه موکب داری دریافت کرده اند، - رییس قرارگاه اربعین حسینی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از آغاز ثبت نام داوطلبان برپایی موکب و تمدید پروانه های موکب داری ادوار گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید نامجو رییس قرارگاه اربعین حسینی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: علاقه مندان به برپایی موکب و مسئولان مواکبی که سال های گذشته پروانه موکب داری دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه موکب داری به نشانی www.

mokeb.

atabat.

org، نسبت به درخواست صدور پروانه جدید یا تمدید پروانه خود برای اربعین حسینی 1402 اقدام کنند.

وی افزود: با همت خیران، هیأت های مذهبی و خادمان موکب ها در سراسر کشور، برنامه ریزی شده است تا با استعداد بیش از 3هزارموکب، خدمات اسکان و تغذیه به زائران اربعین حسینی امسال ارائه شود.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تفاهمی که با مسئولان عراقی به امضا رسیده است، عملیات ارسال تجهیزات و اقلام موکب ها از 25 محرم آغاز و تا 5 صفر از مرز های شلمچه و مهران و در صورت نیاز مرز خسروی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام صدور و تمدید پروانه موکب های اربعین 1402 آغاز شد

ثبت نام صدور و تمدید پروانه موکب های اربعین 1402 آغاز شد