مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-31سياسي

برگزاری رویداد تانا در یزد؛ همرسانی نیازها و ایده‎های فناورانه توسط پارک فناوری


رییس پارک علم و فناوری استان یزد از برگزاری رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان(تانا) در راستای به همرسانی نیازها و ایده‎های فناورانه رفع آنها خبر داد.

- برگزاری رویداد تانا در یزد؛ همرسانی نیازها و ایده‎های فناورانه توسط پارک فناوری ایسنا/یزد رییس پارک علم و فناوری استان یزد از برگزاری رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان(تانا) در راستای به همرسانی نیازها و ایده‎های فناورانه رفع آنها خبر داد.

سید حبیب الله میرغفوری امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد تانا که مخفف توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان هاست، در یزد خبر داد و تصریح کرد: از وظایف ذاتی پارک های علم و فناوری، ایجاد شبکه منسجم برای رفع مشکلات فناورانه جامعه است و پارک ها عمدتاً نقش واسطی را بین صنایع و دستگاه های اجرایی و نهادهایی که به نیازهای فناورانه احتیاج دارند از یک سو و از سوی دیگر فناوری و نوآوران این عرصه، ایفا می کند.

وی با اشاره به فعالیت دفتر فن بازار منطقه ای در پارک علم و فناوری یزد که به طور خاص این وظیفه را دنبال می کند، گفت: در همین راستا رویداد تانا از سوی وزارت عتف جهت هم رسانی نیازهای فناورانه و ایده های رفع آنها به استانها ابلاغ شده که طی سه مرحله در استان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد تانا در یزد؛ همرسانی نیازها و ایده‎های فناورانه توسط پارک فناوری

برگزاری رویداد تانا در یزد؛ همرسانی نیازها و ایده‎های فناورانه توسط پارک فناوری