مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-07بين الملل

ابراز خرسندی جباروف از سفیر امیر قطر به قرقیزستان


امیر قطر  در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، با صادر جباروف، رییس جمهور این کشور دیدار کرد و جباروف بر اهمیت سفر امیر قطر به این کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری قطر(قنا)، امیر قطر در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، با صادر جباروف، رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و صادر جباروف، رییس جمهور قرقیزستان، روابط دوجانبه میان دو کشور و راه های ارتقای آن در زمینه های مختلف را بررسی کردند.

جباروف بر اهمیت سفر امیر قطر به عنوان اولین رهبر یک کشور عربی که به قرقیزستان سفر کرده، تاکید و ابراز امیدواری کرد این سفر موجب همکاری بیشتر بین دو کشور شود.

امیر قطر نیز اهمیت این سفر که همزمان با بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط دوجانبه بین دو کشور است را یادآور شد و آرزو کرد این سفر در توسعه همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف موثر باشد.

پس از این دیدار دو طرف شاهد مراسم امضای چند تفاهمنامه و قرارداد میان دو کشور بودند.

در این مراسم قرارداد ساخت و بهره برداری مراکز فرهنگی میان دولت قطر و کابینه قرقیزستان و تفاهم نامه همکاری در زمینه ورزش و نیز قرارداد همکاری مشترک در حوزه مراقبت های بهداشتی و علوم پزشکی و همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت دارایی قطر و وزارت دارایی قرقیزستان امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خرسندی جباروف از سفیر امیر قطر به قرقیزستان

ابراز خرسندی جباروف از سفیر امیر قطر به قرقیزستان