مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-08اقتصادي

خدمت رسانی به 20 هزار نفر توسط هلال احمر همدان


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون به 20 هزار نفر نیازمند به ارزش 30 میلیارد ریال خدمات داوطلبانه توسط 2 هزار نفر روز داوطلب ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیلوانا صلح میرزایی از ارائه خدمات به 20 هزار نفر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: با فرا رسیدن ایام نوروز و تقارن آن با ماه مبارک و پر فضیلت رمضان به لطف خداوند متعال و کمک نیکوکاران و همچنین مشارکت فعال داوطلبان، برنامه ها از ابتدای سال با اجرای طرح پویش هلال رحمت آغاز شد و توزیع 2308 سبد معیشتی و برپایی 89 سفره افطار برای 11707 نفر محروم در سطح استان به ارزش 20 میلیارد ریال ارزش این طرح بوده است.

وی افزود: با فرا رسیدن هفته هلال احمر داوطلبان و خیرین همچنان پای کار بوده و با اجرای برنامه هایی نظیر اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم به ویژه به محله های کم برخوردار استان، غربالگری فشار خون مراجعین در فروشگاه های افق کوروش، بر پایی ایستگاه های سلامت در نقاط مختلف استان و نیز اجرای طرح نیابت، اهدا خون، غبار روبی مزار شهدا و اجرای پروژه های داوطلبی مشارکت فعال داشتند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر اجرای دو طرح پویش حمایت ماندگار که در راستای سلامت جامعه و تفاهم نامه با سازمان انتقال خون کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به 20 هزار نفر توسط هلال احمر همدان

خدمت رسانی به 20 هزار نفر توسط هلال احمر همدان