مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-04ورزشي

دوازدهمین جشنواره وصال برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در دومین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان ازبرگزاری دوازدهمین جشنواره وصال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: 30 خرداد لغایت چهارم تیرماه به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است که در نظر داریم دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین، خادمین و افراد تأثیرگذار در حوزه ازدواج و جمعیت همراه با ازدواج آسان جوانان با حضور مسئولین برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را  ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام آگاهانه آسان و پایدار جریان سازی فرهنگی جهت همکاری منسجم در امر ازدواج؛ ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و خانواده، فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

خادمی تصریح کرد: مقرر شده در این هفته تقدیراز فعالین، خادمین برجسته و اثر گذار حوزه ازدواج و خانواده و جمعیت، تقدیر از دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی فعال در حوزه ازدواج ،تقدیر از زوجین دارای ویژگیهای بارز و الگوساز انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه شعار هفته ازدواج در سال 1402 ازدواج آسان و آسمانی می باشد،خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره وصال برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره وصال برگزار می شود